Jag tycker att det är kul att Qatar satsar på egna spelare från Norrbotten. Taliban-Janne och bröderna Emanuelsson är ju från Norrbotten. Sen är ju Fille Gustavsson från Västerbotten, nästan samma sak. Bra gjort av flensis, även kul med 10 st finnar, tjeckoslovaker och transor, ligger ju nära norrbotten helt klart.
+ 1