+ 7
Inlägg: 1787304
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 16/17
Zappaholic:
Jag har aldrig sagt emot dig. Klart ni har haft det tufft med Antonia, Bertilsson och en hel drös borta. Men det förklarar ändå inte 15 raka förluster under 3 års tid?
För er som inte kikat på Arvidsson 3-0 mål mot St Louis... jag rekommenderar er att gå in och kika på det. Det syns på manövern att Arvidsson är skolad i Skellefteå AIK!
Jag har aldrig sagt emot dig. Klart ni har haft det tufft med Antonia, Bertilsson och en hel drös borta. Men det förklarar ändå inte 15 raka förluster under 3 års tid?
För er som inte kikat på Arvidsson 3-0 mål mot St Louis... jag rekommenderar er att gå in och kika på det. Det syns på manövern att Arvidsson är skolad i Skellefteå AIK!
+ 2
Förstår ni kanske bättre vad jag menade nu?