+ 1
Inlägg: 1788261
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 16/17
{7804}: Börje är ett troll så skit i honom. Foka på att skriva om AIK och skit i Luleå .
+ 1
Skönt med tre poäng! En riktig sniper den där Jeppe Olofsson, alla skott sitter stenhårt i krysset. Också en riktig läckerbit av Adam P fram till Djuse, och sen kvicktänkt av Holloway att valla in den i kassen. Synd bara att Calofs pärla oförklarligt döms bort.
Men tre poäng till dynastiernas dynastiförening, YES! Bara att hoppas att Färjestad är dåliga nu och att vi hinner få tillbax nåra lirare mot mörkerföreningen Qatar så är vi strax topp 4 igen!