+ 5
Inlägg: 1808299
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 16/17
Zappaholic:
jag håller med dig till 100% att vi har vart ett mycket bättre hockeylag. Kanske förstår jag lite om hockey och lagidrott ändå?
Varför tror du att vi har vart ett mycket bättre hockeylag då?
jag håller med dig till 100% att vi har vart ett mycket bättre hockeylag. Kanske förstår jag lite om hockey och lagidrott ändå?
Varför tror du att vi har vart ett mycket bättre hockeylag då?
+ 2
Tänk, att till och med en sån enkel sak fick jag förklara.
Elementärt, min käre Watson.