Inlägg: 1808322
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 16/17
{7804}: Fast ni ligger ju efter oss i tabellen. Då är ni inte ett bättre lag. Ni har varit det.
Bättre hockeylag har ofta bättre spelare och ofta bättre ledarorganisation. Därför blir de lagen bättre än andra.
Är det något mer fundamentalt du inte begriper som du vill ha svar på?
Bättre hockeylag har ofta bättre spelare och ofta bättre ledarorganisation. Därför blir de lagen bättre än andra.
Är det något mer fundamentalt du inte begriper som du vill ha svar på?
+ 6
Tänkte bara höra dig som är så kunnig inom hockey och lagidrott varför vi är och har vart ett mycket bättre hockeylag, vilket i sin tur är anledningen till 17 vinster av 18. Låt oss dricka ur din djupa källa av hockeykunskap, ta nu och bjurra lite.