{7804}: Eeeeh, ja...eran spelarbudget är betydligt högre. För t.ex spelare som Pesonen, Zackrisson, Holloway, Möller, Jocke Lindström skulle inte vi ha råd med att betala...för att inte tala om att en högst medelmåtta som Jimmie Ericsson som har en lön på 300000kr pluss i månaden talar ju liiite om eran spelarbudget.
+ 3