+ 2
Inlägg: 1808686
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 16/17
Huge:
Så det var inte så att ni har förlorat 17 av de senaste 18 för att ni var inne i en uppbyggnadsfas då? Jag trodde att du skrev det i första meningen där innan?
Så det var inte så att ni har förlorat 17 av de senaste 18 för att ni var inne i en uppbyggnadsfas då? Jag trodde att du skrev det i första meningen där innan?
Herregud, det trodde jag att du själv med dina monumentala insikter och kunskaper hade svaret på. Jag menar: du verkar ju vara mer intresserad av andra lag än ditt eget, iaf utifrån det man läser av ditt dravel härinne...