+ 3
Inlägg: 1808815
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 16/17
Zappaholic:
Snicksnack. Det är det näst billigaste.
Hoppas vi kan kvittera i tredje. Men den här matchen är lite av en uppbyggnadsfas för oss. Även psykologi inblandat. Vi vet att HV vinner, och vi behöver bygga upp oss innan slutspelet.
Snicksnack. Det är det näst billigaste.
Hoppas vi kan kvittera i tredje. Men den här matchen är lite av en uppbyggnadsfas för oss. Även psykologi inblandat. Vi vet att HV vinner, och vi behöver bygga upp oss innan slutspelet.
Tycker att vi lämnar honom därhän, låter honom få sista ordet, så han kan få komma i brallan ostört