Inlägg: 1809303
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 16/17
{7804}:
Japp och där kom det, du är dig lik Yoda...
Åker ni ut i kvarten så kan ni döpa om er till:
Dykarnas dykförening..... thihi ;)
Japp och där kom det, du är dig lik Yoda...
Åker ni ut i kvarten så kan ni döpa om er till:
Dykarnas dykförening..... thihi ;)
+ 6
Lätt att sitta där och fnissa när det egna laget undviker kval nedåt till division ett med en minut kvar av säsongen. Lägg sedan på lite finkulturell kisskonst på det. Klart man blir avis, jag menar vi är ju bara Skellefteå AIK - dynastiernas dynastiförening.