+ 4
Inlägg: 1810907
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 16/17
Zappaholic: Jaaa, lite lustigt i det olustiga att Green Yååda fick äta upp det så fort...han kommer ju aldrig i livet att se det så eftersom det är Luleå, men i min värld är det två mål som inte borde dömas bort, men då nivåribban lades på vårt bortdömda mål så var SKAIKs andra också korrekt bortdömt.
Men regelverket måste ändras till nästa säsong så vi slipper sånna fjantigt bortdömda mål.
Men regelverket måste ändras till nästa säsong så vi slipper sånna fjantigt bortdömda mål.
+ 4
Sv: Säsongen 16/17
Zappaholic:
Jag kan se att man dömer bort ett mål när spelaren är före pucken in i målgården och stör. Som vårt första ikväll och som Qatars mål.
Men när anfallande spelare är utanför målgården, det är ingen riktig kontakt, och målvakten filmar... det tycker du ska dömas bort då eller?
FÖRSVINN!
Jag kan se att man dömer bort ett mål när spelaren är före pucken in i målgården och stör. Som vårt första ikväll och som Qatars mål.
Men när anfallande spelare är utanför målgården, det är ingen riktig kontakt, och målvakten filmar... det tycker du ska dömas bort då eller?
FÖRSVINN!
Alla situationer är tolkningar och nu fick ni bita i det sura äpplet. Känns det fint?