Inlägg: 1811237
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 16/17
Vad är det som händer? Mannberg!!!???!!! råttar in en puck och Brynäs av alla lag vinner! Banne mig helt otroligt,en miljon gånger pengarna.
+ 1
Efter Petter Lasu Nilsson är det få i hockeysverige som vill närma sig ämnet tårar.
Är inte så förvånad LHC-BIF står 0-5 efter ett par perioder.
Gillar ju inte Bulan men har många gånger imponerats hur han kan tagga igång lag.
Sedan hur länge det håller är en annan fråga.
LHCs backar har jag svårt för.
Känns öppet i alla kvartar, får för mig alla expertlag kan missa semi.
Känns 50/50 för AIK.