Inlägg: 1812835
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 16/17
{7603}:
Nu är det dags att driva inijanerna till vanvett! Vi ska ha en tredje skalp ikväll, fyra behövs till samlingen våran.
WE'RE HEAVY DUTY! WE'RE THE DEFENDERS OF THE FAITH!
Nu är det dags att driva inijanerna till vanvett! Vi ska ha en tredje skalp ikväll, fyra behövs till samlingen våran.
WE'RE HEAVY DUTY! WE'RE THE DEFENDERS OF THE FAITH!
+ 1
Jo men allvarligt så nog tror jag AIK justerat upplägget i slutspelet.
Jag menar två finalförluster då motståndarna såg ut ha mer energi.
När man läser norran låter det som man tar det lugnare mellan matcherna.
En flarra själv är inte så lite heller. Du får väl spara lite eller dela med frugan :)