Inlägg: 1812938
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 16/17
...Men så jäääävulskt bra! HERREGUD, MAMMA MIA! Svårt att hitta superlativet. Jag skulle säga så här:
HELVITTES SÅ BRA VI ÄR JUST NU!
DYNASTIERNAS DYNASTIFÖRENING SKELLEFTEÅ AIK HALLELUJA!
HELVITTES SÅ BRA VI ÄR JUST NU!
DYNASTIERNAS DYNASTIFÖRENING SKELLEFTEÅ AIK HALLELUJA!
+ 1
Men varför blåste blindstyret av?