+ 1
Inlägg: 1916892
Svarskommentarer
Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7804}: tung förlust!! Just nu grinar oflytet verkligen er i ansiktet!! det är jobbigt men jag tror nog att det vänder fast självförtroendet måste va nere på 0!
Skål ändå🍺🍺
Mike.F
Skål ändå🍺🍺
Mike.F
Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7804}: Hög tid för Sokrates Klockare att dra fram ett ess ur rockärmen nu!!
+ 3
Olimb har säkert en bra lön med SHL mått men inga fantasisummor. Aaltonen gjorde en väldigt svag säsong ifjol och var stundom bänkad, andra SHL lag var ej intresserade av honom. Men gubben har kapacitet om han kommer i slag.
Att du i allsvenskan ska vara så intresserade av dynastiernas löner?