Inlägg: 1919070
Svarskommentarer
Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Mike.F:
Det bor mer folk i stor-Göteborg än i hela övre Norrland, men som du säger är ishockeyn nummer ett i Norrland
Det bor mer folk i stor-Göteborg än i hela övre Norrland, men som du säger är ishockeyn nummer ett i Norrland
+ 2
Mike.F