+ 7
Inlägg: 1919888
Svarskommentarer
Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7536}:
Tror jag inte. Dom är nöjda med nyförvärven aaltonen, olimb, hedberg och alvarez presterar ju i nivå med den juniolön de ryktas sitta på.
Saik tränare eller spelare kan nog vara nästa som får sparken. Alm borde man ju skeppa är ju sjukt dålig jut nu och sprider puckar och blir rundad enkelt, inte ens i det fysiska spelet som är hans styrka så sticker han ut. Undra hur mycket man ångrar att man inte gjorde allt för att få hem burström.
Tror jag inte. Dom är nöjda med nyförvärven aaltonen, olimb, hedberg och alvarez presterar ju i nivå med den juniolön de ryktas sitta på.
Saik tränare eller spelare kan nog vara nästa som får sparken. Alm borde man ju skeppa är ju sjukt dålig jut nu och sprider puckar och blir rundad enkelt, inte ens i det fysiska spelet som är hans styrka så sticker han ut. Undra hur mycket man ångrar att man inte gjorde allt för att få hem burström.
+ 3
Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7536}:
Ni har en riktigt bra kämparanda i laget och med fet kommer man långt, i grundserien.
Ni har en riktigt bra kämparanda i laget och med fet kommer man långt, i grundserien.
+ 1
Hade nöjet att vara på plats i hallen och det här var ett av de skönaste vinster jag varit med om och då har jag ändå följt Luleå sedan Grokotiden.
Antar att det är hela havet stormar nu i ditt AIK och huvuden kommer rulla den närmaste tiden så fram med Cola och popkorn :)