+ 1
Inlägg: 1920596
Svarskommentarer
Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Daddeh: Tycker Aaltonen var en av de bättre forwards mot oss....han verkar försöka iaf.
Bud och Alm håller jag dock med om.
Bud och Alm håller jag dock med om.
+ 1
Inte ropa hej eller DYNASTIER innan man gått över bäcken menar du väl? Ett norskt lag ska ni väl ändå spöa 99 gånger av 10 :)