+ 5
Inlägg: 1924939
Svarskommentarer
Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Mike.F:
Ett bra försök.
Men svårt att ta någon på allvar som bor i Jöttä-borrj och springer omkring med en plastig indijan på tröjan.
En gång såg jag två indijaner i brunnsparken som satt och spelade flöjt och hade sig. Tror inte de direkt var lokalbefolkning?
Ni borde ha en fisk på tröjan istället, eller fiskrens.
Ett bra försök.
Men svårt att ta någon på allvar som bor i Jöttä-borrj och springer omkring med en plastig indijan på tröjan.
En gång såg jag två indijaner i brunnsparken som satt och spelade flöjt och hade sig. Tror inte de direkt var lokalbefolkning?
Ni borde ha en fisk på tröjan istället, eller fiskrens.
+ 1
Min fru har aldrig fel när det gäller färger så gult e fult!
Mike.F