+ 1
Inlägg: 1926922
Svarskommentarer
Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7804}: Förstår att ni är nöjda med att ha 3750 i publiken när ni bjuder på sån propaganda hockey i hemmamatch efter hemmamatch.
+ 5
en sak är säker. När det ska spelas om guldmedaljen, då bjuder vi in oss själva till partyt. Vi våldgästar guldkampen. Vi är där och sniffar på de ädla metallerna år efter år.
De här med att peaka i November, det är ingen taktik jag tror på. Speciellt om man peakar genom att begå upprepade brott mot de mänskliga hockeypubliksrättigheterna.