+ 1
Inlägg: 1940478
Svarskommentarer
Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7804}:
Med tanke på hans förflutna tycker jag fängelse är givet men i Sverige vet man aldrig.
Med tanke på hans förflutna tycker jag fängelse är givet men i Sverige vet man aldrig.
+ 1
Vilket sabla ärkepucko! Den mannen ska inte köra en bil efter vad han ställt till med tidigare.
Vi snackar inte om en 18-åring som tjafsar med vakterna på fyllan. Utan en överlagd handling. Den där ångern man fick se i inrervjuerna efter han dräpte polarn var alltså bara ett spel för gallerierna. Pucko!