+ 3
Inlägg: 1950090
Svarskommentarer
Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Zappaholic:
Håna spelare och ledare är ok, men inte när de lede av skadade eller när de avlider. Det är inte ett ok beteende och det förstår de allra flesta utanför Qatarland.
Håna spelare och ledare är ok, men inte när de lede av skadade eller när de avlider. Det är inte ett ok beteende och det förstår de allra flesta utanför Qatarland.
+ 1
Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Zappaholic:
Alla grejer jag skriver där Zappa. Oerhört respektlöst beteende. Vidrigt! Vi vill att spelarna ska ta rätt beslut på en 100-dels sekund men fansens vidrigheter sopas under mattan. Typiskt Qatarbeteende, denna vidriga flock är inte människor.
Alla grejer jag skriver där Zappa. Oerhört respektlöst beteende. Vidrigt! Vi vill att spelarna ska ta rätt beslut på en 100-dels sekund men fansens vidrigheter sopas under mattan. Typiskt Qatarbeteende, denna vidriga flock är inte människor.
+ 1
Gjorde inlägg om Jimmies skada, inte om publiken.
Tydligen svårbegripligt...
Tycker överlag fans ska ge fan i att håna spelare och bete sig som svin, vare sig det är Brynäsfans, Lulefans, SAIK-fans eller vilkajävlafanssomhelst...