+ 1
Inlägg: 1982275
Svarskommentarer
Sv: Sven Savage och hans Apor
Ja derby mot de lulesamiska leastadianerna Qatar.
Kul med hockey men nog blir man anda lite orolig for vad den lulesamiska leastadianska hemmapubliken ska hitta pa? Vi har ju manga ungdomar i laget, hoppas dessa inte blir ofredade.
Kul med hockey men nog blir man anda lite orolig for vad den lulesamiska leastadianska hemmapubliken ska hitta pa? Vi har ju manga ungdomar i laget, hoppas dessa inte blir ofredade.
+ 1
Nej jag ar inte barnsmig, det ar de lulesamiska leastadianerna som gillar sant! Hihihihi