+ 1
Inlägg: 1983458
Svarskommentarer
Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7603}:
Ser att ni torskade mot Franska storlaget Grenoble. jaja ingen skam i det, det är bara inse att svenska lag inte håller mot stornationerna inom ishockey.
Ser att ni torskade mot Franska storlaget Grenoble. jaja ingen skam i det, det är bara inse att svenska lag inte håller mot stornationerna inom ishockey.
+ 5
Helt utan värde eller ära passar skräpklubbar som Luleå på och ge sken av framgång. Finns ingen framtid för ett projekt som saknar förutsättningar att lyckas.