Inlägg: 1984100
Svarskommentarer
Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Tarasov: Över min döda kropp att Oskarshamn slutar bättre än 13.
Jag tror inte de får ihop mer än MAX!!! 40 p under grundserien!!!
Och då slutar man SIST !!!!!!!!!!!
Jag gissar på att de tar 33-35 p totalt
Frågan är bara vilket lag som slutar näst sist???
Det borde bli Örebro, Leksand eller Linköping...
Jag tror inte de får ihop mer än MAX!!! 40 p under grundserien!!!
Och då slutar man SIST !!!!!!!!!!!
Jag gissar på att de tar 33-35 p totalt
Frågan är bara vilket lag som slutar näst sist???
Det borde bli Örebro, Leksand eller Linköping...
Tror att någon av OIK/Lif kommer klara sig undan kval, troligtvis LIF. Men ser det inte som otänkbart att båda skall undkomma plats 13-14, båda har en tänkande ledning.
Saik - sett till värvningarna så är det ett fall framåt jämfört förra säsongen men jag tror det blir svårt att nå semi. Men jag tror det inslagna vägen kommer ge resultat på sikt snarare än just denna säsong. Fw sidan känns inte riktigt ”redo” än om vi då talar om semi/final.