+ 1
Inlägg: 1985004
Svarskommentarer
Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7603}: Det som är mest fascinerande, är att Sven 'ORKAR' sitta och referera en match där Luleå EJ deltar, när det Lag han uppenbarligen hatar mer än något annat i livet,(förutom möjligtvis sitt eget liv...)spelar, och dessutom leder med 0-2.
Unbe'fucking'lievable
Unbe'fucking'lievable
+ 2
Läste tokfan Svens matchreferat o killen har inte ett rätt. Fel spelare och fel allt blir det bara lögner och fantasi.
AIK tycker jag gjorde det de skulle och bra vi slapp skador.