+ 1
Inlägg: 1986177
Svarskommentarer
Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Ja... anor, egna spelare, eget spel... dar ligger vi i la!
+ 1
"Hur man än vrider och vänder på saken har vi alltså betydligt fler egna produkter i vår trupp än Apan har i sin."
hihihihi!