Inlägg: 1986879
Svarskommentarer
Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Simon Karlsson:
Gynnar inte alls Skellefteå.
Ekonomiskt fiffel i all ära men förstör sporten ishockey som ni gör de inte.
Gynnar inte alls Skellefteå.
Ekonomiskt fiffel i all ära men förstör sporten ishockey som ni gör de inte.
+ 1
Ps: Om nu £yxfällan går på knäna och förlorar nästa match, som du säger Barbro, på vilket sätt gynnar Skellefteå??????