+ 1
Inlägg: 2004417
Svarskommentarer
Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Jag skulle vilja gå steget längre. Kasta ut Qatar från SHL.
+ 1
Är det bara jag som känner: jag vill banne mig aldrig korsa Qatars kommungräns med mina barn i bilen? Stor risk för att de skulle bli bortrövade och pedofilantastade, pedofilcarjacked. Som att kasta ned en metmask i en tjärn med en miljon abborrar. Pedofilnästet Qatar, usch fy bläh.