{7603}: Jag tänker att det är en baksmälla efter Djurgårdsmatchen :)
Inlägg: 2004740
Svarskommentarer
Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Simon Karlsson:
För min trovärdighets skull så var vi inte sega och nedtränade den här gången. Jag brukar ofta skylla på det men igår såg vi pigga ut och hade ju en match i kroppen. Växjö däremot kom från ett uppehåll.
För min trovärdighets skull så var vi inte sega och nedtränade den här gången. Jag brukar ofta skylla på det men igår såg vi pigga ut och hade ju en match i kroppen. Växjö däremot kom från ett uppehåll.