+ 1
Inlägg: 2006065
Svarskommentarer
Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7804}:
Man ser att vi förmodligen är laget att slå när vi kör.
Skönt slippa en turnering med noll ära.
Kungar i november det får andra vara.
Man ser att vi förmodligen är laget att slå när vi kör.
Skönt slippa en turnering med noll ära.
Kungar i november det får andra vara.
+ 1
Jag sager som onkeln:
Kalle Anka suger pung!