+ 1
Inlägg: 2019084
Svarskommentarer
Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7603}:
Decenniets spelare i decenniets lag.
Flest mal, flest assist, flest poang, flest matchvinnande mal. Egen produkt.
DYNASTIERNAS DECENNIETS LAG MED DECENNIETS SPELARE DYNASTIERNAS HALLELUJA!!! YES!!!
Decenniets spelare i decenniets lag.
Flest mal, flest assist, flest poang, flest matchvinnande mal. Egen produkt.
DYNASTIERNAS DECENNIETS LAG MED DECENNIETS SPELARE DYNASTIERNAS HALLELUJA!!! YES!!!
+ 2
Får vi hem några ess typ Oscar Lindberg, Melker Karlsson eller knappast troliga Arvidsson finns stora chanser dynastin fortsätter i överskådlig framtid.
Tror ju Löven är på väg upp i SHL och det blir intressant för AIK. Även om de går upp är jag inte säker på de får fäste i SHL, har svårt se de kan få en fet ekonomi.
Nåja nu loggar jag ut för det här året.
Gott nytt år Yoda och alla andra Skellefteå AIKare!