+ 1
Inlägg: 2025955
Svarskommentarer
Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Ja alltså om man var i Tommys kläder och var chef för ett gäng med sådan apati skulle jag tacka för mig och avgå självmant.
+ 1
Spontant -sparka Tommy S om det finns någon form av handlingskraft i ledningen ovanför.
Sällan man ser ett lag så tydligt signalera haveri och en tränare som inte når fram.