+ 3
Inlägg: 2025964
Svarskommentarer
Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7603}:
Ingen skam att forlora mot Rogle som ar valdigt duktiga i ar, men lite jobbigt att vara totalt chanslos.
Det som daremot ar a och o, det ar att vi inte pedofilar oss mot barn och ungdomar samt att vi struntar i nazism och tyskmagasin.
Ingen skam att forlora mot Rogle som ar valdigt duktiga i ar, men lite jobbigt att vara totalt chanslos.
Det som daremot ar a och o, det ar att vi inte pedofilar oss mot barn och ungdomar samt att vi struntar i nazism och tyskmagasin.
+ 1
Om man ska hitta på något långsökt typ -vi försökte med styrspel, plats 6 och sista lag till slutspel är perfekt för oss eller vi ville spara energi och läsa Rögle inför slutspel så är det inte godtagbart.
Man kan inte skämma ut sig som i kväll för vilken taktik i världen.