+ 1
Inlägg: 2034780
Svarskommentarer
Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7603}: Snälla rara Barbro... VAKNA UR DIN TÖRNROSASÖMN.
Jag trodde du var hyfsat intelligent.
Det verkar som att jag eventuellt har misstagit mig?!?...
Jag anser att vi inte var intresserade av att vinna mot Brynäs heller.
Men förlorar vi även mot Leksand under ORDINARIE speltid får jag väl revidera mina uttalanden från mina tidigare inlägg på senare tid,en smula.
Annars står de definitivt fast.
Jag trodde du var hyfsat intelligent.
Det verkar som att jag eventuellt har misstagit mig?!?...
Jag anser att vi inte var intresserade av att vinna mot Brynäs heller.
Men förlorar vi även mot Leksand under ORDINARIE speltid får jag väl revidera mina uttalanden från mina tidigare inlägg på senare tid,en smula.
Annars står de definitivt fast.
Brutalt uppvaknande för Luleå nu när inte alla lägger sig.
På lördag är det Leksands tur att vinna mot ett sämre lag på papperet.