+ 1
Inlägg: 2035885
Svarskommentarer
Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7804}:
Angenäma problem med formationerna i nuläget.
Två kedjor klara förmodligen, tänker på Jocke-Adam-Möller och Holm-Linus-Fröden.
Burström naturligtvis tillbaka som back.
Kiiskinen-Wingerli-Kallela kanske kan vara något.
Alvarez,Hugg,Nowick med Sundsvik och Robertsson som 13e känns väl förspänt.
Angenäma problem med formationerna i nuläget.
Två kedjor klara förmodligen, tänker på Jocke-Adam-Möller och Holm-Linus-Fröden.
Burström naturligtvis tillbaka som back.
Kiiskinen-Wingerli-Kallela kanske kan vara något.
Alvarez,Hugg,Nowick med Sundsvik och Robertsson som 13e känns väl förspänt.
+ 1
Dynastiernas kanns som en kottkvarn som bara maler pa tills endast kottslamsor ar kvar av motstandaren. En domedagsmaskin som pulvriserar allt som kommer i dess vag. Dessutom undviker vi ju kopmani och pedofili, Qatars favoritaktiviteter.