Då blev det klart att Ragnar Karlsson skrivit på för SSK, bra eller dåligt?
Ragnar Karlsson.
« Föregående · 709928 Till forumet
Sv: Ragnar Karlsson.
idolen2000: ragge gör garanterat ett bra jobb... men en ni inte ska jaga upp er för är Calle Steen....me den inställningen kommer man inte långt
« Föregående · 709928