Rohlin bryter kontraktet – går till Söde
« Föregående · 77756 Till forumet
Sv: Rohlin bryter kontraktet – går till Söde
wesleyjah: Aftonbladet har bekräftat detta och jag hoppas som DIF-supporter att det är sant. Han har inte gjort sig till rätta här, men dock ett lycka till i nya klubben!
« Föregående · 77756
Stämmer det här?? Se länktips.