wesleyjah: Aftonbladet har bekräftat detta och jag hoppas som DIF-supporter att det är sant. Han har inte gjort sig till rätta här, men dock ett lycka till i nya klubben!
Rohlin bryter kontraktet – går till Söde
77787 · Nästa » Till forumet
Rohlin bryter kontraktet – går till Söde
Det här är saxat ur expressens nätupplaga som publicerades 020411.
Stämmer det här?? Se länktips.
Stämmer det här?? Se länktips.