Är
309139 · Nästa » Till forumet
Sv: Är
Dream Team:Men hallå det är ju fan mesigt att jämföra ens..Timrå hade ju inte precis ett av Sveriges 8 bästa hockey lag att konkurera med..Inte ens Gif spelade ju i högsta serien..Jag menar hur mycket tar Sundsvall Dragons som skulle kunna vara er publik på heltid i allsvenskan.Sundsvall hade bättre publiksnitt då än på den här tiden iaf..För då snodde ju inte ni nåt..Och dom sista åren så är det väl inte så konstigt med mycket publik?Ni var ju i kvalserien varenda år ju..
SUNDSALL HOCKEY-LAGET I STAN
SUNDSALL HOCKEY-LAGET I STAN
Sv: Är
Nike89: Rent informativt så får du här publiksnittet för Timrå IK i Division 1 Norra 1990-2000:
1990/91: 793
1991/92: 1 734
1992/93: 1 155
1993/94: 762
1994/95: 950
1995/96: 749
1996/97: 2 289
1997/98: 2 565
1998/99: 2 093
1999/00: 2 044
Skulle vara kul att jämföra med snittet för IF Sundsvall Hockey under samma period...
1990/91: 793
1991/92: 1 734
1992/93: 1 155
1993/94: 762
1994/95: 950
1995/96: 749
1996/97: 2 289
1997/98: 2 565
1998/99: 2 093
1999/00: 2 044
Skulle vara kul att jämföra med snittet för IF Sundsvall Hockey under samma period...
Sv: Är
Nike89: Jag tror inte, jag vet...köpelag utan själ var det va? För att hänga med på den här nivån krävs det värvningar, säg mej nåt lag som är självförsörjande...det är omöjligt! Att TIK inte skulle ha nån själ är ju skrattretande...TIMRÅ's styrka ligger i att man är ett LAG, alla går till jobbet varje dag och strävar mot samma mål!
He he ja det verkar ju inte bättre =)