SCA-Cupen
« Föregående · 106844 Till forumet
Sv: SCA-Cupen
To whom it might concern - för första gången på många, många år ska jag faktiskt passa på att besöka SCA-cupen! Visserligen bara på lördagsderbyt men ändådårå.
Dessutom tror jag inte jag varit i Gärdehallen på fem år. Och förra gången var det en Kovlandsmatch... Hoppas att jag blir bjuden på korv i paus.
Dessutom tror jag inte jag varit i Gärdehallen på fem år. Och förra gången var det en Kovlandsmatch... Hoppas att jag blir bjuden på korv i paus.
« Föregående · 106844
Förresten är det någon som vet mer om "Festivalen" som dom kallar det på sundsvallhockey.se? Skulle ju va trevligt å kanske ta en öl med de andra supportrarna som är där...
Det enda som står är:
"Öl och matservering till bra priser. "DJ" underhåller.
Plats: B-hallen Gärdehov
Ålder: 18 År"
(LÄNK=Spelprogram SCA Cupen 2002)