Sundsvall och Timrå i alla ära men det är väl ändå Kovland som är hockeylaget nummer 1 i Medelpad :))
Tjatter
« Föregående · 340571 Till forumet
Sv: Tjatter
men lägg ner diskutionen av vilket lag som är bäst i medelpad det vet vi ju redan!
timrå leker ju skiten ur s-vall det ser ju alla som kan hockey kolla bara i sca-cupen vad blev det?
6-2 , 7-2 ?
iaf dom leker ju
es är ju bättre än allsvenskan och timrå är ett av es och sveriges bästa lag....
TIMRÅ
timrå leker ju skiten ur s-vall det ser ju alla som kan hockey kolla bara i sca-cupen vad blev det?
6-2 , 7-2 ?
iaf dom leker ju
es är ju bättre än allsvenskan och timrå är ett av es och sveriges bästa lag....
TIMRÅ
« Föregående · 340571