jeppe:Öhh fan vad du är LoL på ren svenska!Du tror ju säkert att det är en Timrå junior också!Han värvades från Mora för att spela i Sundsvall så de så!Liksom vadå "tillbaka" han har fan aldrig ens satt sin fott i Timrås lag!
Tjatter
343719 · Nästa » Till forumet
Sv: Tjatter
men lägg ner diskutionen av vilket lag som är bäst i medelpad det vet vi ju redan!
timrå leker ju skiten ur s-vall det ser ju alla som kan hockey kolla bara i sca-cupen vad blev det?
6-2 , 7-2 ?
iaf dom leker ju
es är ju bättre än allsvenskan och timrå är ett av es och sveriges bästa lag....
TIMRÅ
timrå leker ju skiten ur s-vall det ser ju alla som kan hockey kolla bara i sca-cupen vad blev det?
6-2 , 7-2 ?
iaf dom leker ju
es är ju bättre än allsvenskan och timrå är ett av es och sveriges bästa lag....
TIMRÅ