Bug...
« Föregående · 666433 · Nästa » Till forumet
Sv: Bug...
Friman SR: Lite lustigt... jag har inte märkt det förut men jag blev HTML-torsk i föregående inlägg.... Saknar ni något i min intellektuella skrivelse så försvann det.... Märkligt, vart tog det vägen??? Det är nog så här att av hälften av allt det man skriver på nätet så tas det av HTML-torsken....Tänk på det....HTML-torsken ser er alltid.....;-) Hmmmm, med detta vill jag ju inte påstå att en moderator e en HTML torsk, hihi.........;-)
Sv: Bug...
friskan: Hela grejen med alla upplägg, vilken status man har, hur många besökare som besökt min sida o.s.v. känns ointressant. Det kommer inte till sin rätt. Mätmetoden, vilka som befinner sig på forumet, vilka som skriver ofta o.s.v. måste kunna mätas på ett bättre sätt. Jag förespråkar kvalité framför kvantitet.
Sv: Bug...
250kg kärlek:
Bättre kvalitet, javisst.
Men vad är det egentliga problemet med friskans bekymmer?
Det kan -såvitt jag förstår- vara en av följande tre saker:
1) HS räknar verkligen fel.
2) Friskan har slarvat vid sin sammanräkning, och HS räknade faktiskt riktigt.
3) Friskan har fattat fel, men räknat korrekt - dock på fel saker.
Så innan vi kräver att HS ska höja kvaliteten vill jag (och tydligen även Dream Team) gärna utreda om alternativ 2) eller 3) är det som inträffat.
friskan vill dock bara svara 'fungerar inte' och 'papper och penna'.
Svårt att höja någon kvalitet med detta underlag.
In my humble opinion.
Sv: Bug...
Det finns en bugg när man vill kolla någons historia. Första gången går det bra att välja en ny sida, sen fungerar det inte alls. Det verkar som om det sker en konkatenering som inte ska ske. först ser tex länken ut "historia.php?page=6" sen blir det "historia.php?page=6?page=10". Borde inte vara svårt att fixa till.
« Föregående · 666433 · Nästa »

Friman SR:
Man kan ju i så fall reta sig mer på att om man har fler olästa som får plats på en sida, så då man kliver över till sida 2 är plötsligt alla lampor nollade. Det tycker jag är ett större bekymmer än något enstaka missat inlägg då det är högtrafik i den boken.