800x600
653998 · Nästa » Till forumet
Sv: 800x600
Frisco & Marcus:
Man får fram Friscos 800x600-effekt om man minskar bredden på sin webläsare till 800px (eller mindre).
Enkel lösning vore att man skulle kunna scrolla i sidled på hela sidan (nu kan du bara scrolla på delfönstret som innehåller de tre första kolumnerna.
Snyggare lösning skulle kunna vara ett tabsystem, där du helt enkelt klickar bort en eller flera kolumner som du för tillfället inte är intresserad av. Frisco kanske för stunden skulle vara mer intresserad av sina vänner och bubblor än av förstakolumnen med ARENOR, INNEHÅLL, MEDLEM och SÖK.
Jag får försöka hitta nån lösning för 800x600 folket. Jag vet dock inte hur i dagsläget, men jag kommer nog på något. Nån som har något förslag? Själv så tycker jag att det är bättre att ni skaffar er nyare skärmar. Senaste jag såg en skärm som kördes i 800x600 var nog flera år sedan i nått mörkt serverrum.
Metal Guru: Det har du nog rätt i. Själv vet jag egentligen inte om det finns nånting där men jag antar det.
Allt annat verkar fungera bra i alla fall.
Men detta är tragiskt tråkigt.
Får jag hälsa? -Jag vill hälsa till alla eventuella vänner jag har och vill samtidigt meddela dem att jag tyvärr är förhindrad från att svara på bubblor.
Allt annat verkar fungera bra i alla fall.
Men detta är tragiskt tråkigt.
Får jag hälsa? -Jag vill hälsa till alla eventuella vänner jag har och vill samtidigt meddela dem att jag tyvärr är förhindrad från att svara på bubblor.
800x600
Jaha. Då var det omöjligt att se vilka som är inloggade av ens vänner och även att se vilka favoritgästböcker man har och om det är nya inlägg i dem.
I övrigt har jag svårt att uttala mig om 2.0.
Tur att jag redan var inloggad för någon inloggningsruta har jag heller inte hittat. Den är väl till höger nånstans en bit utanför skärmen den med?
I övrigt har jag svårt att uttala mig om 2.0.
Tur att jag redan var inloggad för någon inloggningsruta har jag heller inte hittat. Den är väl till höger nånstans en bit utanför skärmen den med?