Timrå är trött
1583921 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå är trött
Dream Team:
Jag kom in på Modos sida när jag provade , och där hade jag olästa inlägg .
Så det är nog inte som jag först trodde , sidor som inte fungerar är : Timrås , Brynäs och Luleås sidor för min del .
Redigerad kommentar
Sv: Timrå är trött
Dream Team:Tror det gäller alla sidor som det finns olästa inlägg i , jag kommer inte åt någon sida med "grön fyrkant" , övriga fungerar utmärkt .
Sv: Timrå är trött
El Maco: Jag citerar dig delvis: "Av någon anledning kommer jag inte åt timrågästboken. Sidan laddar inte. Övriga sidor jag testat funkar."
Sv: Timrå är trött
Marcus: Jag trodde att sidan fått allergi av för mycket pajkastande. Det är den vackraste tiden på året, dagen mellan matcher mot LHF och Modo.
Sv: Timrå är trött
Det beror på att timraik.nu är nere. Nyheterna som hämtasdärifrån kommer alltså aldrig fram till HS (på ett ungefär). Så nu harjag stängt av hämtningen av dessa nyheter så nu ska det fungera somvanligt.
Timrå är trött
Av någon anledning kommer jag inte åt timrågästboken, jag har fått mess från andra med samma problem. Sidan laddar inte. Övriga sidor jag testat funkar. 41 online, 20 gäster, så det kan inte gärna vara besökstrycket?

Dream Team:
Jag gissar på att det berodde på å,ä,ö i namnet.
Men jag kan ha helt fel... :)