HockeySnacks drift-tråd
Låter både märkligt och konstigt.
Är det inte bara att stänga av direkt?
Marcus:
Så nu har du strax Pentagon på halsen...
209.8.151.146
ISP: BEYOND THE NETWORK AMERICA INC
Domain: CAIS.NET
Where: UNITED STATES / DISTRICT OF COLUMBIA / WASHINGTON
Metal Guru: Mitt whois-uppslag sa Herndon, Virginia.
OrgName: Beyond The Network America, Inc.
OrgID: BNA-42
Address: 450 Springpark PL
Address: Suite 100
City: Herdon
StateProv: VA
PostalCode: 20170
Country: US
Står det inget om ett ställe i Virginia som låter som ett svenskt resföretag med bas i Göteborg... = )
73Sjöbba: Stäng av FF och starta om det igen.
Ctrl+ och Ctrl- ändrar textstorleken för respektive flik.
Marcus:
Har en liten fråga, då man valdierar Hockeysnack, kommer de upp lite errors, beror de på att den inte är skriven i html utan i php också?
Eller så kanske 73Sjöbba har en baksmälledator.
Från 4969 till 4968 för att därefter bli 4969 när jag skriver ännu ett.....
Okej då, då är jag väl med på noterna tror jag....
Marcus: Jag har inte varit medlem i HS+ sedan på den gamla HS2-tiden. Nu gjorde jag slag i saken men jag kan inte hitta några fördelar med HS+, förutom att man har bidragit till sitens drift då kanske :)
Finns det inga extrafunktioner?
73Sjöbba: Jag har varit plusmedlem ganska länge och jag känner nog att det finns fler fördelar värda att nämna. Följande rader är hämtade från länken nedan.
Reklamfritt surfande
Du slipper se den reklam som finns på sidan.
Jag har nästan glömt hur det såg ut innan jag slapp läsa reklam bland alla inlägg, men visst är det en stor fördel att kunna få välja att vara utan det.
Större filarkiv
En vanlig medlem har 25MB utrymme till godo medans en HS+ medlem har 100MB.
En klar fördel jämfört med att inte vara plusmedlem förstås. Ja, för den som nu finner glädje i att utnyttja det förstås.
Historik för snabbmeddelanden
Du får fullständig konversationshistorik för dina snabbmeddelanden.
En värdefull funktion för oss som skriver mycket bubblor. Ibland kan det vara mer än lovligt svårt att komma ihåg vad man skrivit. Perfket då att slippa sitta och gissa vad man ska svara på.
Dream Team: Man kanske borde byta nick till Guldfisken.=)
Min spontana reaktion var att det blev ingen skillnad. Från gamla HS2 blev det en stor skillnad utseendemässigt vill jag minnas. Sedan konservationshistoriken är ju en bra funktion, medans filarkivet har jag inte kommit överens med på HS3 så det har nästan självdött för mig.
Bifoga bilder, den funtionen hittar jag inte. Har iofs inga glasögon på mig. :)
Bifoga bilder/filer funktionen som tidigare fanns på HS2+ har jag lagt in nu ikväll. Ni kan ju testa om det fungerar som det ska. Ni med plus alltså.
Test av bifoga filer:

Marcus: Funkar fint med editorn nu.
ang funktionen bifoga fil fungerar det alltså bara om man har laddat upp den i sitt filarkiv. Har för mig i ganla HS så kunde man ladda upp direkt från disk.
Marcus: 