HockeySnacks drift-tråd
Vi kan väl höra med Paddan, då han kommer tillbaka.
OM han kommer tillbaka.
På "ett tag"? Hur kort tag då?
MoDo Hockey
Wayne Gresky 404
shinzawai 404
scim 404
Poffa 404
Paddan 404
Off Saida 404
NuMo Förstasidan
Myggan 404
MorganaLefaey Läser inläggen hos Timrå IK
MODOJohan 404
Modoante 404
Mano 404
Icing-Ove 404
Gidde Läser inläggen hos Leksands IF
Frisco 404
DB 404
AM Tjuvkikar på de andra
Det kanske är högre krav på oss MoDoiter att vi ska vara aktiva, då vi helt enkelt är lite bättre än alla andra på att skriva inlägg.
HS är känslig vad gäller MoDo-boken, om nu Alisandalis teori stämmer.
Jag är böjd att tro att bara man kikar in där blir man 404.
Förut har jag laggt märke till att om man bara är inloggad och inte gör någonting på cirka en halvtimme kom 404 upp .
NuMo Skriver ett inlägg hos MoDo Hockey
Konstig kundpolicy de verkar ha. Utföra åtgärd utan att informera innan.
För övrigt tycker jag det verkar gå riktigt långsamt. Hoppas det stabiliserar sig
Har pågått i en vecka nu...
Du får nog stå ut tills Marcus har fått tillbaka sitt internetabonnemang, ska du se.
Tack Marcus!
Men det känns ärligt talat som en gradering av helvetet... ;-)
All heder åt Marcus och ingen skugga må falla på honom.
Kanske tur att hans internetabonemang krånglade under lågsäsong...
:-)
Och nu går det mycket raskare igen, åtminstone upplever jag det så!
Tack för det, Televerket! :)
Bra jobbat Marcus!
Skrev ett inlägg i VF's gb för en stund sen men när jag skulle skicka meddelandet stod det att jag inte hade rätt att skriva inlägg. Då hade jag loggats ut av någon konstig anledning så jag va tvungen att skriva om allt. Som tur var var det inget långt inlägg men man hade blvit gött sur om man skrvit långt och allt bara försvunnit..
Kanske vore bra om ni kollade upp detta =)
Det var faktiskt jag ocksa. Anledningen vet jag inte riktigt men jag har mina aningar.
(10:00 akte jag av farjan.)
Om kolumnen O ska finnas, t ex i ES tabellen, så bör den väl vara placerad mellan ÖV och ÖF och inte bakom ÖF? V ÖV O ÖF F är väl den logiska ordningen?
Efter det klickade jag på mitt lag och kom in på en statistiksida. Där kan man bland annat läsa "formkurva kommer snart". Hur många matcher ska behöva gå innan vi får se denna formkurva? Den borde väl kunna räknas ut nu när det har gått 14 omgångar.
Högst upp på statistiksidan finns också de fem senste matcherna för resp. lag. Bakom varje match finns en liten symbol som man ska kunna trycka på för att få fram jämförelsestatistik mellan lagen i den matchen. Trycker jag på symbolen bakom tex. Mora-Västerås hamnar jag dock på Moras startsida och inte på någon jämförelse, när kommer denna länk att fungera?
Stigsson: Jag undrar vad det är som gör att HS kraschar vid matchkvällar?
Stigsson:
Jag tycker att i princip alla olika varianter av tabeller för våra högre serier suger getpung - de är så oöverskådliga och/eller redundanta så att det är löjligt.
Förklara göra logiken i att ha en kolumn för oavgjorda, en för Overtime Won och en för Overtime Loss - och dessutom väl separerade från varandra...
Det finns en inkarnation som är överlägsen de andra, och den har jag tidigare lyckats lobba in här på HS. Nu har man frångått den, och mig veterligen finns den inte längre live någonstans.
Denna variant frångår dagens gängse kombination av den svenska VOF-stylen och OTW/OTL i NHL-stuk.
Helt simpelt förklarar den hur många poäng man samlat åt sig vid varje match - 3p, 2p, 1p, 0p.
Genialt.
Och bortglömt.
