Poffa: Inte har jag några problen med mitt XP iaf. Det var bara Lunar som krånglade för ungarna. Tyvärr så fixade jag detta så att det funkar igen. :-)
Namn på "bubblorna"
« Föregående · 417907 Till forumet
Sv: Namn på "bubblorna"
Hälge:
Om du inte har något problem med XP, har du gjort något fel. :-)
Om du inte har något problem med XP, har du gjort något fel. :-)
Sv: Namn på "bubblorna"
Poffa: då har väl jag oxå gjort en massa fel, för jag aldrig haft problem med XP
Sv: Namn på "bubblorna"
Poffa: Varför erkänner du inte att din kompetens inte sträcker sig till att installera XP :-))
Sv: Namn på "bubblorna"
slashpuppie:
Alla ni med XP och SP2 som ser "Till: XXXX" när ni skickar en bubbla, upp med en hand.
Alla ni med XP och SP2 som ser "Till: XXXX" när ni skickar en bubbla, upp med en hand.
Sv: Namn på "bubblorna"
Poffa: Vad f**n är XP och Win2000? Några kinesiska piratkopior till Windows 95?
Sv: Namn på "bubblorna"
Poffa: Jag kunde se det igår, men nu har jag tydligen avinstallerat hela faderullan, så jag svarar nog "vet ej" på den frågan.
Sv: Namn på "bubblorna"
Poffa: När jag för över muspekaren i hörnet får jag upp följande!
[bild]www.ppgworld.com/movie/art/bubbles-8.jpg[/bild]
[bild]www.ppgworld.com/movie/art/bubbles-8.jpg[/bild]
Sv: Namn på "bubblorna"
65selander: Hehe.. vi andra riktigt ser hur barnet inom dig försöker få komma ut.. ;)
« Föregående · 417907
