Floppar i elitserien 08/09
1117420 · Nästa » Till forumet
Sv: Floppar i elitserien 08/09
73Sjöbba: Jag ber om ursäkt, jag missade honom. Han är också undantagen.
Portello: Samtliga spelare i MODO, undantaget Sundström, Skröder, Zajkowski, Enström, Timander och Viktor Hedman.
Bissett19:
Hehe jo fler än ett mål hade man säkert räknat med oavsett spelare i laget vid dagens tidpunkt. Men några större krav på Vas hade jag inte ställt på honom. Han har väl presterat (vad jag hört) i kapacitet med hur bra han är :)
När han var i MIF var han en stor talang, som testades lite lätt i a-laget för att sedan lämna för AHL spel.
Stefan:
Nu var det ju några år sen han var i MIF,det är säkert därför ifrågasätter hans floppvarning från min sida.
Men han har haft några bra säsonger i AHL efter det,gjorde ju bland annat 41 poäng förra säsongen.
Jag är helt säker på att han själv,vi supportrar,Czarnecki o Sundlöv hade hoppats på mer en 1 mål på 41 matcher,dessutom fick han faktiskt spela i första eller andra linan de första 10-15 matcherna,men tog inte chansen.
FLOPP!
Nu var det ju några år sen han var i MIF,det är säkert därför ifrågasätter hans floppvarning från min sida.
Men han har haft några bra säsonger i AHL efter det,gjorde ju bland annat 41 poäng förra säsongen.
Jag är helt säker på att han själv,vi supportrar,Czarnecki o Sundlöv hade hoppats på mer en 1 mål på 41 matcher,dessutom fick han faktiskt spela i första eller andra linan de första 10-15 matcherna,men tog inte chansen.
FLOPP!
Bissett19:
Motivera gärna nomineringen av Janos Vas som flopp.
Han har presterat lika bra som iaf jag hade förväntat mig att han skulle göra dvs varken eller.
Floppar i elitserien 08/09
Vilka spelare tycker ni har floppat? Här är några som jag tycker förtjänar en plats på listan:
Jason Morgan SSK
Ville Snellman MoDo
Yared Hagos Hv71 (Numera SSK)
Reinhard Divis FBK
Kyle Wanvig BIF
Jason Morgan SSK
Ville Snellman MoDo
Yared Hagos Hv71 (Numera SSK)
Reinhard Divis FBK
Kyle Wanvig BIF