mangan: visst nya domartröjor kanske inte skulle skada men som dom såg ut.
Nya domartröjor!!
580781 · Nästa » Till forumet
Sv: Nya domartröjor!!
Domare som domare. Ränder som ränder. Vem bryr sig om dom är på tvären istället?
Finns ju däremot supporters som borde skämmas mer över sina egna lags dräkter...
Finns ju däremot supporters som borde skämmas mer över sina egna lags dräkter...
Sv: Nya domartröjor!!
HAHAHAHAAA...Polaren o Pyret .....*garvar så jag griinar*...polaren och Pyret gör ju småbarnskläder på riktigt och inte bara storleksmässigt. Små snuttitrasor och sparkbrallor. Sock i plast och kalasbyxor.
Sv: Nya domartröjor!!
superovve:
Ja vad tycker du om dom nya domartröjorna då????
Jag tycker att dom är bedrövligt fula iaf
Ja vad tycker du om dom nya domartröjorna då????
Jag tycker att dom är bedrövligt fula iaf
Sv: Nya domartröjor!!
VAA Faan.... Är det inte nog med de nya sjuka reglerna som dom måste ta till sig.. Åsså kommer dessa gräsliga tröjjor???? Förbundet, SkÄRPNING!!!! >=(
Sv: Nya domartröjor!!
mattias - 74: De Räligaste Domartröjor Jag har sett och någonsin kommer att se.. Sponsrade av Polarn å Pyret :D:P. Skrattretande..!! Vet ju inte om man ska skratta eller gråta.!
Sv: Nya domartröjor!!
Salle: Äsch, så långa och akademiska associationer hänger jag inte med på, men däremot vet jag att det funnits en MoDoit som heter Olle som har dömt i högsta serien. Han hade nummer sju när han spelade i MoDo.
Det var nog en associationsbana som tilltalade den spritt språngande KB-supportern som härjar i MoDo-boken just nu.
Det var nog en associationsbana som tilltalade den spritt språngande KB-supportern som härjar i MoDo-boken just nu.
Sv: Nya domartröjor!!
Nalle Sjuh: På Svenska Fans finns det en lite längre artikel om tvärrandigheten mm.
Sv: Nya domartröjor!!
Nalle Sjuh: Självklart var det så, men dom gick alltid omkring i fängelsekläder och det var ju det som jag och Alisandali tyckte att tröjan liknade.
Sv: Nya domartröjor!!
Salle: Nä - alla Björnbusar har vackert röda, o-randade tröjor. Och så har alla nummer också. Det visste du väl ändå?
Här är en DI-artikel som utvvecklar tänket litegrann (länk).
Här är en DI-artikel som utvvecklar tänket litegrann (länk).
Sv: Nya domartröjor!!
Alisandali: Du har nog rätt för det första jag tänkte på när jag såg nya tröjan var Björnbusarna.
Sv: Nya domartröjor!!
Bafucin: Ta det lungt nu , det är inte ES-domarnas nya tröja .
Det Rådbjers nya , se länk.
Det Rådbjers nya , se länk.
Sv: Nya domartröjor!!
Bafucin:
Vänta bara. Snart kommer vi se spygröna domartröjor, se på fotbollen.
Nä, de här tröjorna borde vara lika olagliga som Färjestads lilagula. Usch.
Vänta bara. Snart kommer vi se spygröna domartröjor, se på fotbollen.
Nä, de här tröjorna borde vara lika olagliga som Färjestads lilagula. Usch.
Sv: Nya domartröjor!!
gud: Detta kan inte vara sant. Finns det inte internationella regler för hu domardräkten skall se ut? Eller är det bara så att jag inte fattar skämtet?
Sv: Nya domartröjor!!
mattias - 74:
Njaaa..Kanske inte gayigt..Men lite perverst så där lixom..
Knubbsälsliknande..Eller paddliknade..(dock inte liknande Moodoo Paddan)
Stigsson...
På något konstigt sätt så ser jag inte att det är Polarn o pyret..!!
Utan mer som Expressen..Lite geting över det hela.. Så kanske det är
läge för Expressen reklamavdelning att slå lite mynt av domarnas otroligt
fula tröjor..
Njaaa..Kanske inte gayigt..Men lite perverst så där lixom..
Knubbsälsliknande..Eller paddliknade..(dock inte liknande Moodoo Paddan)
Stigsson...
På något konstigt sätt så ser jag inte att det är Polarn o pyret..!!
Utan mer som Expressen..Lite geting över det hela.. Så kanske det är
läge för Expressen reklamavdelning att slå lite mynt av domarnas otroligt
fula tröjor..
Sv: Nya domartröjor!!
mattias - 74: Reklamkampanjen verkar ju dock ha effekt eftersom ett stort antal människor som kanske inte ens hört talas om deras företagsnamn tidigare idag har diskuterat företaget samt deras produkter. :-)
Sv: Nya domartröjor!!
mattias - 74:
Hmmm..När det gäller domare så finns det väl ingen fantasi alls??
Om man nu inte har nån form av en sexuellböjelse
av att spana på domare..;)
Hmmm..När det gäller domare så finns det väl ingen fantasi alls??
Om man nu inte har nån form av en sexuellböjelse
av att spana på domare..;)
Sv: Nya domartröjor!!
bobbe:
Man undrar ju vem det är som designar tröjorna?
Ingen Fantasi över huvud taget!
Man undrar ju vem det är som designar tröjorna?
Ingen Fantasi över huvud taget!
Sv: Nya domartröjor!!
mattias - 74: När jag fick se detta fick jag lov att snabbkolla så det inte var 1/4 idag.
Sv: Nya domartröjor!!
mattias - 74: Jag tyckte att domarna var tillräckligt pinsamma innan tröjbytet... ;)
Nya domartröjor!!
Vad tycker ni?
Personligen anser jag att det är bland de fulaste jag sett :)
www.hockeyligan.se/nyheter.php?nid=6665
Personligen anser jag att det är bland de fulaste jag sett :)
www.hockeyligan.se/nyheter.php?nid=6665